• Uiterst betrouwbare Cloud telefooncentrale
  • Volledig beheerd en schaalbaar
  • A-merk VoIP telefoontoestellen
  • Volledig redundant opgebouwd
  • Maximale bereikbaarheid
  • Inclusief 24/7 hulp en ondersteuning
  • Koppel uw CRM-pakket aan de managed VoIP telefooncentrale
  • Slimme vast- GSM koppeling voor optimale bereikbaarheid

MANAGED VOIP

Managed VoIP is een hosted VoIP-oplossing waarin wij uw vaste zakelijke telefonieoplossing volledig beheren en onderhouden. U geeft aan hoe u het wilt en wij regelen het. U bent verzekerd van een optimaal werkende dienst, gebouwd op basis van Broadsoft software en Cisco hardware. Deze merken garanderen absolute topkwaliteit op het gebied van Voice over IP en networking. Een superieure werking van uw nieuwe telefooncentrale is daarmee gegarandeerd.

COMPLETE MAATWERKOPLOSSING

Uw bedrijf of organisatie wordt continu uitgedaagd door de markt, concurrentie, regelgeving en ontwikkelingen. Uw klanten eisen steeds meer flexibiliteit, snellere service en hogere kwaliteit. De inrichting van uw vaste- en mobiele telefonie is van groot belang, uw klant wil immers direct iemand aan de lijn krijgen en lange wachttijden zijn taboe.

Met Managed VoIP bent u verzekerd van kwaliteit en bereikbaarheid. Samen met u bepalen we op basis van een gedegen analyse uw optimale belplan zodat u de uitdaging aan kunt. U wordt daarbij volledig ondersteunt door onze pro-actieve helpdesk die klaarstaat voor al uw vragen en/of aanpassingen, 24 uur per dag, 7 dagen in de week.

VERZEKERD VAN KWALITEIT

ipvpn

Binnen de Vandaag Groep hechten we veel waarde aan kwaliteit. Dat geldt voor onze diensten maar ook voor de apparatuur die we gebruiken. In de komende jaren, waarin steeds meer diensten naar de Cloud verhuizen, wordt de kwaliteit van uw internetverbinding steeds belangrijker.

Met Managed VoIP van Vandaag telecom loopt uw spraakverkeer over een volledig beheerde IP-VPN verbinding. Uiteraard is het ook mogelijk om uw dataverkeer via IP-VPN te beheren. U staat door de IP-VPN direct in verbinding met de datacenters waar de Managed VoIP dienst wordt beheerd. Latency, jitter, NAT-issues en andere spraakverstorende problemen worden door het gebruik van de IP-VPN voorkomen.

In combinatie met apparatuur van onder meer Cisco bent u verzekerd van een kwaliteitsoplossing en is veiligheid gegarandeerd.

Meer weten over IP-VPN? Klik hier

VERZEKERD VAN BEREIKBAARHEID

U wilt optimaal bereikbaar zijn voor uw klanten en geen belangrijke gesprekken missen. Uit ervaring blijkt dat optimale bereikbaarheid een combinatie is van een “technische” oplossing en training van de medewerkers binnen een organisatie. Op deze manier is er veel efficiëntie te behalen.

Onze Cloud-services draaien in verschillende Nederlandse datacenters. Om de betrouwbaarheid zo optimaal mogelijk te maken zijn de datacenters volledig redundant en dus dubbel uitgevoerd. Managed VoIP is daardoor nooit onderhevig aan de gevolgen van een lokale kabelbreuk of stroomuitval.

Zo garanderen we een optimale beschikbaarheid van uw telefooncentrale en bereikbaarheid van uw bedrijf.

CRM INTEGRATIE

Medewerkers die dagelijks gebruik maken van uw CRM- of ERP-systeem kunnen binnen het klantprofiel het telefoonnummer aanklikken. Dit wordt ook click-to-dial genoemd. Uw medewerkers hoeven niet meer handmatig een telefoonnummer in te toetsen, maar door het aanklikken van het telefoonnummer wordt de klant gebeld. Het gesprek wordt automatisch opgezet en de duur van het gesprek gelogd. Deze gesprekken in ook in de rapportage meegenomen. Zodoende kunt u op een handige wijze de productiviteit van uw medewerkers inzien en controleren.

Bij inkomende gesprekken herkent de centrale het telefoonnummer van uw klant en verschijnt automatisch de klantkaart als pop-up. Zodoende kan de medewerker in één oogopslag zien wie hij of zij aan de telefoon heeft en wat er als laatste besproken is.

Tegenwoordig kennen alle CRM software en VoIP software een open karakter. Via een API of SOAP is een koppeling relatief eenvoudig te realiseren.

Ondersteuning voor onder meer:

  • AFAS Profit
  • Exact Globe
  • Lotus Notes
  • Microsoft Dynamics
  • Microsoft Outlook
  • Netsuite
  • Salesforce Enterprise

VAST/MOBIEL INTEGRATIE

Met Managed Mobile zijn uw mobiele medewerkers volledig geïntegreerd met de telefooncentrale. Uw mobiele toestel maakt volwaardig deel uit van uw Managed VoIP oplossing. Uitgaand bellen met het vaste nummer, beschikbaarheid direct zichtbaar voor collega’s, 1 voicemail voor uw mobiele en vaste nummer en wellicht zelfs zonder vast toestel werken ligt hiermee binnen handbereik. Indien er toch met het GSM nummer een gesprek moet worden gevoerd koppelt de gebruiker eenvoudig zijn GSM toestel los van de centrale. Managed Mobile werkt met elk type mobiele telefoon!

Ondersteuning voor onder meer:

    • Identiteit / nummerweergave
      Bepaal de identiteit waarmee u belt: GSM-nummer, eigen vaste nummer, bedrijfsnummer
    • Bellen
      Bel bijvoorbeeld uw collega’s op hun interne nummer, of stuur het algemene bedrijfsnummer mee in plaats van uw mobiele nummer.
    • Gebeld worden
      Bereikbaar via één nummer op uw Smartphone en vaste nummer, ook bij interne gesprekken.
    • Voicemail
      1 Voicemail voor zowel uw vaste toestel als uw Smartphone
 

Liever zelf de regie in handen houden? Kijk dan eens naar onze Business VoIP oplossing. Via de online beheeromgeving snel makkelijk wijzigingen doorvoeren en uw belplan inrichten. Maximale flexibiliteit, minimale kosten.

Lees meer over Business VoIP

Wim Postma

adviseur Telecom

MEER WETEN OVER MANAGED VOIP?

BACK
Helpdesk