VASTE TELEFONIE

Vaste telefonie is voor veel organisaties een van de belangrijkste communicatiemiddelen. De afgelopen jaren hebben andere communicatieoplossingen echter een belangrijke plek ingenomen. Denk hierbij aan de smartphone, laptop, tablet en desktop. Dit maakt de rol van uw vaste telefonie en telefooncentrale alleen niet minder belangrijk. Dit vormt namelijk nog steeds de spil van uw communicatie.

TELEFOONCENTRALE

U wilt als organisatie continu de communicatie met uw klanten en tussen uw medewerkers zo optimaal mogelijk inrichten. Hoewel er veel aandacht uitgaat naar de mobiele devices, is de rol van uw telefooncentrale essentieel. Deze bepaalt namelijk voor een groot deel in hoeverre de verschillende communicatievormen met elkaar gekoppeld kunnen worden.

ANALYSE

De Vandaag Groep analyseert uw bedrijfssituatie en geeft een onafhankelijk advies op de vraag welke telefooncentrale bijvoorbeeld de juiste is om de flexibiliteit en bereikbaarheid van uw bedrijf verhogen.

Managed VoIP

Managed VoIP is de telecomoplossing voor de ondernemer die volledig ontzorgt wil worden op het gebied van zakelijke telefonie. De Vandaag Groep zorgt ervoor dat uw telefonie omgeving van a tot z wordt ingericht. Onze professionele VoIP-engineers installeren en configureren de hardware en software bij u op locatie. Uw gesprekken lopen over een beschermde internetverbinding waardoor we kwaliteit kunnen garanderen.

  • Volledig maatwerk
  • Uw oplossing volledig ingericht en beheerd door onze VoIP-engineers
  • 24/7 Support voor al uw vragen, zonder extra kosten
  • Gespreide betaling mogelijk
  • Bellen over VPN, veiligheid en kwaliteit gegarandeerd

KOSTEN

U betaalt een vast bedrag per aansluiting per maand. De kosten zijn dus afhankelijk van het aantal gebruikers. Dit in tegenstelling tot het klassieke model, waarbij voor lange termijn geïnvesteerd wordt in een eigen telefooncentrale.
Uitgaven worden beperkt tot de aanschaf van toestellen en eventueel de aanleg van een extra internetverbinding. Bij groei en krimp van de organisatie is een snelle aanpassing mogelijk waardoor de maandlasten op een lager niveau liggen dan bij een traditionele centrale en de gesprekskosten kunnen dan onder andere omlaag. Een bijkomend voordeel is dat bij meerdere kantoorvestigingen het telefoonverkeer tussen de vestigingen gratis is. Thuiswerkers zijn gewoon op hun zakelijke nummer bereikbaar.


WAAROM OVERSTAPPEN?

Ik wil:
  • Geld besparen op mijn telefoonkosten
  • Niet vastzitten aan langlopende contracten
  • Geen apart beheer meer voor mijn telefoonnetwerk en datanetwerk
  • Beter inzicht in de telefoonkosten
  • Mijn bereikbaarheid optimaliseren
  • Vestigingen en thuiswerkers koppelen aan één centrale
  • Ook kunnen doorverbinden met en naar mobiele telefoons
  • Mijn medewerkers flexibeler kunnen gaan werken

Geïnteresseerd in VoIP?

Bel ons nu als u geïnteresseerd bent in VoIP, dan maken we direct een afspraak.
Bellen kan op 0512-745060. U kunt dan vragen naar Wim Postma.

ANALOGE LIJN TBV ALARM

Iets wat veel VoIP-aanbieders vaak “vergeten” is het alarmsysteem met haar onderliggende nummer. De meeste alarmsystemen melden namelijk nog door via een analoge lijn (PSTN of ISDN) richting de Particuliere Alarmcentrale. Wanneer men overstapt naar VoIP blijkt opeens dat het alarmsysteem geen doormelding meer geeft naar de meldkamer. Logisch: de analoge lijn(en) is/zijn immers opgezegd of geporteerd. Voor de doormelding blijft u dus zitten met het gebruik van een analoge lijn, en dat is zonde voor de kosten.

Uw alarmsysteem geschikt maken voor IP

Alle alarmsystemen die de Vandaag Groep installeert melden door via IP en zijn daarmee voorbereid op de toekomst. We kunnen de meeste bestaande alarmsystemen die nog doormelden via de analoge telefonieverbinding eenvoudig ombouwen naar alarm over IP.

Meer informatie

WAAROM OVERSTAPPEN?

De jaarlijkse kosten die KPN communiceert voor doormelding via PSTN/ISDN bedragen gemiddeld € 325,-. Hierbij vindt de alarmaansluiting via een enkelvoudige telefoonverbinding plaats. Met Alarm over IP van Vandaag Beveiliging heeft u onder andere geen jaarlijkse verbindingskosten meer. Bovendien bespaart u hierdoor maar liefst € 325,-. Daarnaast bent u verzekerd van een ongestoorde alarmdoormelding via IP en bent u voorbereid op de toekomst.

VOORDELEN

Wij werken onder meer met:
BACK
Helpdesk