Hoe wil jij bereikbaar zijn? Jouw wensen staan centraal
Sinds de uitvinding van de telefoon in 1876 door Alexander Graham Bell is er heel wat veranderd. Van vaste telefonie schakelden we begin jaren ’90 over op mobiel bellen. Inmiddels kiezen steeds meer bedrijven voor VoIP; onze telefonie-oplossing waarin je de telefoniecentrale in de cloud met één druk op de knop volledig beheert en bedient. Zo ben jij bereikbaar op een manier die bij jou past. Vandaag, morgen, altijd.
De nieuwe manier van communiceren – waar en wanneer jij wilt
Via de sneltoets een collega aan de telefoon of moeiteloos doorschakelen naar een andere vestiging; met VoIP beheer je eenvoudig en snel de telefooncentrale. Met hetzelfde gemak integreer je programma’s of systemen in je centrale, zodat je tijdens een telefoongesprek meteen de juiste klantgegevens paraat hebt. Doorverbinden, nummerherkenning, de wachtstand of een wisselgesprek; met VoIP draai je je hand er niet voor om.
gesprekken opnemen – koppeling met CRM-pakketten – koppeling met Microsoft Teams – integratie van chatfuncties – inzicht in bereikbaarheid – integratie van diverse devices – persoonlijke keuzemenu’s
Mobiel en ‘vast’ geïntergreerd
Onze VoIP telefooncentrale is de basis voor jouw nieuwe telefonie-oplossing. Eén van de functionaliteiten van VoIP is de integratie van vaste en mobiele telefonie. Dat betekent dat je vanaf je thuiswerkplek met je smartphone altijd en overal bereikbaar bent voor collega’s, leveranciers en klanten op je vaste kantoornummer. Geen kabel, wel korte lijntjes.
7 stappen naar de oplossing die bij jou past
Voordat je klant bij ons wordt, doorlopen we een aantal stappen. Zo weet je zeker dat je exact krijgt wat je nodig hebt.